ASYSTENT DS. KADR I PŁAC (K/M)

/miejsce pracy: Nowa Sól, woj. Lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Realizacja procesów administracji personalnej, w tym zagadnień związanych z przyjmowaniem i
    zwalnianiem pracowników, zmianami w trybie świadczeń pracy.
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym: akta osobowe, kartoteki urlopowe, kartoteki
    chorobowe, kartoteki wynagrodzeń, kartoteki podatkowe, dokumentacja ZUS, archiwizacja
    dokumentów.
  • Pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, wprowadzanie danych do systemu
  • Uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
  • Wsparcie projektów HR

  • Wykonywanie projektów
  • Aktualizowanie istniejącej dokumentacji projektowej
  • Przygotowywanie rysunków technicznych
  • Obsługa programów AutoCad

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
  • Minimum rok doświadczenia na stanowisku związanym z kadrami i płacami lub zasobami ludzkimi
  • Znajomość prawa pracy, ekonomii- analiz finansowych, budżetowania
  • Komunikatywność

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Osoba kontaktowa

Klaudia Dolata

Dyrektor oddziału Nowa Sól