CUSTOMER SUPPORT ENGINEER (II LINE SUPPORT) (K/M)

/miejsce pracy: Zielona Góra, woj. lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • systemowe zarządzanie zgłoszeniami przekazanymi przez pierwszą linię wsparcia klienta

  • samodzielne lub we współpracy z osobami z innych działów rozwiązywanie zgłoszeń klientów związanych z działaniem naszych serwisów

  • tworzenie dokumentacji systemowej zgłoszeń oraz, na jej podstawie, tworzenie rekomendacji dla prac nad usprawnianiem działania naszej platformy

  • ciągłe monitorowanie funkcjonalności i wydajności naszej platformy oraz wprowadzanych na niej zmian

  • udzielanie specjalistycznego wsparcia związanego z działaniem naszych serwisów, głównie w procesach ich aktualizacji, migracji i wdrożeń

  • współpracę ze wszystkimi działami zaangażowanymi w prace nad tworzeniem i utrzymaniem naszych serwisów

  • w razie potrzeby bezpośrednie kontakty z klientami

  • Wykonywanie projektów
  • Aktualizowanie istniejącej dokumentacji projektowej
  • Przygotowywanie rysunków technicznych
  • Obsługa programów AutoCad

WYMAGANIA:

  • swobodna komunikacja się w języku angielskim na tematy związane z branżą IT

  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, mile widziane na podobnym stanowisku w branży IT,

  • łatwość nawiązywania i podtrzymywania dobrych relacji i konstruktywnej komunikacji

  • solidne podstawy wiedzy na temat branży IT, m.in.: znajomość zasad działania aplikacji webowych, architektury systemów

OFERUJEMY:

  • możliwość opieki nad klientami z całego świata i wspierania ich w optymalnym korzystaniu z serwisów firmy

  • profesjonalne wdrożenie, opiekę lidera i zespołu w pierwszych miesiącach pracy

  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, darmowy dostęp do platform szkoleniowych online

  • darmową, prywatną opiekę medyczną

  • atrakcyjną ofertę ubezpieczenia na życie

  • darmowe kursy języków angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego

  • komfortowe warunki pracy – pokoje relaksu, słodycze, świeże owoce,

  • możliwość pracy w home-office z użyciem sprzętu udostępnionego przez firmę

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Osoba kontaktowa

Iwona Żurek

Konsultant ds. rekrutacji