DIGITAL MARKETING SPECIALIST AND WEBMASTER (K/M)

/miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie; Poznań, woj. wielkopolskie; Szczecin, zachodniopomorskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Uzupełnianie i aktualizowanie opisów i parametrów technicznych produktów w e-sklepie
  • Ustawianie promocji, sprzedaż akcji
  • Ustawianie banerów, przekazów reklamowych – we współpracy z działem graficznym centrali
  • Aktualizowanie informacji o firmie (kontakty, godziny otwarcia sklepów itp.)
  • Informowanie o nowościach i bieżących wydarzeniach w firmie
  • Prowadzenie bloga – przy wsparciu copywriterów centrali
  • Regularne zarządzanie profilem na Facebooku oraz Instagramie
  • Ustawienia kampanii we współpracy z nową agencją online
  • Orientacja i ocena analityki Google
  • Tworzenie i dystrybucja biuletynów
  • Współpraca z centralą firmy
    *Możliwość pracy częściowo zdalnej – 1 dzień tygodniowo w biurze w Gorzowie
    Wielkopolskim*

  • Wykonywanie projektów
  • Aktualizowanie istniejącej dokumentacji projektowej
  • Przygotowywanie rysunków technicznych
  • Obsługa programów AutoCad

WYMAGANIA:

  • Preferowany stopień naukowy (BS/MS) w marketingu lub pokrewnej dziedzinie (szkoła
    średnia jeśli posiadasz duże doświadczenie marketingowe/cyfrowe
  • Min. 4-letnie doświadczenie w pracy w marketingu digitalnym
  • Doświadczenie w optymalizacji stron docelowych i ścieżek użytkownika
  • Doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami SEO/SEM, e-mailami, mediami
    społecznościowymi i/lub displayowymi kampaniami reklamowymi
  • Wysoka kreatywność i doświadczenie w identyfikowaniu docelowych odbiorców i
    opracowywaniu kampanii cyfrowych, które angażują, informują i motywują
  • Elokwencja, zdolność do inspirowania silnej współpracy
  • Solidna znajomość narzędzi do analizy stron internetowych (np. Google Analytics/Konsola)
  • Praktyczna wiedza na temat konfigurowania/optymalizacji kampanii Google Adwords,
    kampanii LinkedIn
  • Praktyczna znajomość Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign
  • Znajomość programowania i ograniczeń HTML, CSS i JavaScript
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i ustrukturyzowane myślenie oparte na danych
  • Biegła znajomość języka angielskiego (czeskiego/słowackiego jest zaletą)

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Osoba kontaktowa

Emilia Kamińska

Kierownik działu rekrutacji