/miejsce pracy: Nowogard, woj. zachodniopomorskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Kontakt z klientem, reprezentowanie firmy przed klientem (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne);
Współpracę z OEM przy wdrażaniu zmian oraz nowych projektów. Zatwierdzanie PPAP/PPA;
Współpracę z działem rozwoju i produkcji przy wdrażaniu zmian i nowych projektów;
Obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powołanie wew. zespołu, nadzór nad raportem 8D, nadzorowanie utrzymania działań korygujących, prowadzenie wymaganych zapisów);
Prowadzenie kluczowych analiz defektów oraz raportowanie wyników do kierownictwa;
Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych;
Przeprowadzanie analiz przyczynowo – skutkowych w przypadku wystąpienia problemów jakościowych;
Kontrolę jakości procesów produkcyjnych;
Zapewnianie jakości wyrobu gotowego w standardach Automotive;