IT SUPPORT SPECIALIST (K/M)

/miejsce pracy: okolice Zielonej Góry, woj. Lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zapewnienie bezpośredniej pomocy w ramach I i II linii wsparcia IT

  • Rozwiązywanie incydentów i problemów technicznych o podstawowym i średnim stopniu zaawansowania

  • Współpraca w ramach globalnego zespołu IT

  • Wykonywanie rutynowych prac w zakresie inżynierii, administracji oraz konserwacji sprzętu i infrastruktury IT

  • Uczestniczenie w procesie wprowadzania zmian oraz projektowaniu i wdrażaniu nowych technologii

  • Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez monitorowanie systemów operacyjnych

  • Analiza potencjalnych zmian i ulepszeń oprogramowania oraz sprzętu w celu określenia wpływu na istniejące systemy produkcyjne, standardy projektowania systemów i procedury operacyjne

  • Wykonywanie projektów
  • Aktualizowanie istniejącej dokumentacji projektowej
  • Przygotowywanie rysunków technicznych
  • Obsługa programów AutoCad

WYMAGANIA:

  • Zmysł techniczny oraz silne podstawowe umiejętności w zakresie obsługi komputerów stacjonarnych, obsługi serwerów, telefonii, technologii sieciowej, szaf serwerowych i standardów okablowania danych, zarządzania zasobami, diagnostyki i rozwiązywania problemów w tych dziedzinach

  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność określania priorytetów

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office/SharePoint/Teams/OneDrive

  • Dobra znajomość Active Directory/SCCM/RDC

  • Dobra znajomość operacji usług IT (ITIL), w tym zarządzania incydentami i problemami

  • Zaawansowana znajomość zarządzania usługami IT (ITSM)

  • Bardzo dobra znajomość w zakresie technologii sprzętowych i programowych oraz najlepszych praktyk w tej dziedzinie

  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania złożonych problemów

  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami biznesowymi

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Osoba kontaktowa

Iwona Żurek

Konsultant ds. rekrutacji