SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (K/M)

/miejsce pracy: Zielona Góra, woj. lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych takich jak np. Zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy)
  • Weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników, rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich oraz sporządzanie ewidencji czasu pracy
  • Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo – płacowym, bieżące przyporządkowywanie pracowników do odpowiedniej alokacji kosztów
  • Przygotowywanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych i naliczanie wynagrodzeń
  • Rozlicznie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji podatkowych do US
    Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, także dokumentów i sprawozdań PPK, PFRON, GUS
  • Bieżąc współpraca w firmami zewnętrznymi dostarczającymi personel (weryfikacja umów, godzin i wykonanych prac)
  • Merytoryczne wsparcie managerów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków i ewidencji czasu pracy
  • Bieżące wsparcie pracowników z zakresu kadrowo- płacowego
  • Wdrażanie nowych rozwiązań i usprawnień z zakresu optymalizacji procesów z zakresu kadr, płac i HR, automatyzacja procesów

 
  • Przygotowywanie rysunków technicznych
  • Obsługa programów AutoCa

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo – płacową
  • Doskonała znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy, poparta praktyką
  • Elastyczność w reagowaniu na zmiany i dynamikę wydarzeń w firmie
  • Otwartość na wdrażanie usprawnień informatycznych i automatyzację danych
  • Doskonała organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Znajomość programu Płatnik oraz pakietu Office (Word, Excel)
  • Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy, zaangażowanie w powierzone zadania, samodzielność oraz gotowość do ciągłego podnoszenia własnych kwalifikacji
  • Efektywne planowanie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Osoba kontaktowa

Klaudia Dolata

Dyrektor oddziału Nowa Sól