ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Opracowywanie danych niezbędnych do rozliczenia list płac
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń ZUS dla pracowników oraz umów cywilnoprawnych
Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych
Obsługa Płatnika – część zgłoszeniowa i rozliczeniowa
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanych ze stosunkiem pracy
Weryfikacja ewidencji czasu pracy
Weryfikacja poprawności druków i wniosków dot. absencji (np. L4, wnioski urlopowe, urlop opieka)
Wprowadzanie danych do systemu
Udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy i naliczanych świadczeń
WYMAGANIA:
Wykształcenie kierunkowe
Min. 3 letnie doświadczenie w samodzielnym rozliczaniu płac pracowników
Praktyczna znajomość przepisów w zakresie rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z ZUS
oraz prawa pracy i zasad dot. rozliczania czasu pracy
Bardzo dobra znajomość obsługi programu Płatnik oraz MS Office (Word, Excel)
Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
Dyrektor oddziału Nowa Sól