ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Raportowanie do lidera SQ oraz Team lidera
Współpraca z działem produkcji w przypadku reklamacji
Odpowiedzialność za proces reklamacyjny (raport 8D do dostawców)
Organizowanie zabezpieczenia dla klienta
Współpraca z dostawcami i SQA
Monitorowanie wskaźników jakościowych tj. 8D, PPM oraz ich raportowanie
Definiowanie i wdrażanie najlepszych rozwiązań
Nadzorowanie danych dot. reklamacji jakościowych
Zapewnienie oczekiwań klienta względem jakości
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższego techniczne
Minimum 3 lata doświadczenia (preferowana branża motoryzacyjna)
Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Wiedza z zakresu narzędzi jakościowych, w związku z rozwiązywaniem problemów WHY 5, 8D oraz dokumentacji PPAP
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
Prawo jazdy kat. B
Dyrektor oddziału Nowa Sól